1. června 2017
Při příležitosti výročí 70 let značky se do centra hlavního města sjely desítky vozů Ferrari.
U příležitosti výročí 70 let značky Ferrari se do centra hlavního města sjely desítky těchto vozů. Nablýskané supersporty spanilou jízdou přivítaly nejrychlejší model v historii značky. Na srazu nechybělo ani unikátní LaFerrari Aperta, které vzniklo v limitované sérii.
Praha zažila mimořádnou událost: městem projela kolona 40 vozů Ferrari. Z místa srazu v Praze-Troji vyrazily supersporty z Maranella do sídla Scuderia Praha, aby zde tímto originálním způsobem oslavily národní premiéru nejrychlejšího modelu v dějinách značky, kupé Ferrari 812 Superfast.
V koloně prémiových modelů mohli kolemjdoucí spatřit unikátní černou perlu LaFerrari Aperta, která vznikla v omezené sérii pro vybraných 200 zákazníků, devět kusů si pro své účely ponechal výrobce. Tento vůz byl postaven jako připomínka letošního významného výročí 70 let od uvedení prvního vozu značky Ferrari. Praha se spanilou jízdou připojila k sérii oslav, jež vyvrcholí letos přímo v Maranellu o víkendu 9. a 10. září.
Dalším českým příspěvkem bude účast 3. a 4. června 2017 na 4. ročníku Chateau Loučeň d’Elegance, kde je zástupce Ferrari pro Českou republiku, společnost Scuderia Praha, jedním z hlavních partnerů. Ferrari se stane ústředním motivem této prestižní přehlídky mimořádných vozů, protože na zámek Loučeň se sjede na čtyřicet maranellských vozů, mezi nimiž nebudou chybět skutečně raritní exempláře, např. typy 250 Boano z roku 1956, 275 GTC (vítěz z Nürburgringu 1966), 365 GTB 4 Daytona, ale také závodní 488 Challenge a mnoho jiných.
Ferrari 812 Superfast
Dalším důvodem průjezdu Prahou bylo také přivítání nového a mezi vozy s motorem vpředu i nejsilnějšího člena stáda maranellských plnokrevníků: vozu 812 Superfast. Tento efektní supersport měl premiéru v březnu na mezinárodním autosalonu v Ženevě. Jedná se o nástupce kupé F12 Berlinetta, oproti němuž má vylepšenou aerodynamiku a zcela nový dvanáctiválec s výkonem vyšším o 60 koní. Motor o objemu 6,5 l dává výkon neuvěřitelných 588 kW (800 k) a elegantnímu i dravému kupé zároveň umožňuje překonat rychlost 340 km/h. Tím se 812 Superfast stal nejrychlejším produkčním vozem z dílny Ferrari s výjimkou speciálních vozů s motorem uloženým uprostřed.
Praha zažila mimořádnou událost: městem projela kolona 40 vozů Ferrari. Z místa srazu v Praze-Troji vyrazily supersporty z Maranella do sídla Scuderia Praha, aby zde tímto originálním způsobem oslavily národní premiéru nejrychlejšího modelu v dějinách značky, kupé Ferrari 812 Superfast.
V koloně prémiových modelů mohli kolemjdoucí spatřit unikátní černou perlu LaFerrari Aperta, která vznikla v omezené sérii pro vybraných 200 zákazníků, devět kusů si pro své účely ponechal výrobce. Tento vůz byl postaven jako připomínka letošního významného výročí 70 let od uvedení prvního vozu značky Ferrari. Praha se spanilou jízdou připojila k sérii oslav, jež vyvrcholí letos přímo v Maranellu o víkendu 9. a 10. září.
Dalším českým příspěvkem bude účast 3. a 4. června 2017 na 4. ročníku Chateau Loučeň d’Elegance, kde je zástupce Ferrari pro Českou republiku, společnost Scuderia Praha, jedním z hlavních partnerů. Ferrari se stane ústředním motivem této prestižní přehlídky mimořádných vozů, protože na zámek Loučeň se sjede na čtyřicet maranellských vozů, mezi nimiž nebudou chybět skutečně raritní exempláře, např. typy 250 Boano z roku 1956, 275 GTC (vítěz z Nürburgringu 1966), 365 GTB 4 Daytona, ale také závodní 488 Challenge a mnoho jiných.
Ferrari 812 Superfast
Dalším důvodem průjezdu Prahou bylo také přivítání nového a mezi vozy s motorem vpředu i nejsilnějšího člena stáda maranellských plnokrevníků: vozu 812 Superfast. Tento efektní supersport měl premiéru v březnu na mezinárodním autosalonu v Ženevě. Jedná se o nástupce kupé F12 Berlinetta, oproti němuž má vylepšenou aerodynamiku a zcela nový dvanáctiválec s výkonem vyšším o 60 koní. Motor o objemu 6,5 l dává výkon neuvěřitelných 588 kW (800 k) a elegantnímu i dravému kupé zároveň umožňuje překonat rychlost 340 km/h. Tím se 812 Superfast stal nejrychlejším produkčním vozem z dílny Ferrari s výjimkou speciálních vozů s motorem uloženým uprostřed.