23. října 2024

Modena, 23. října 2024 - Ve dnech 24. až 27. října se Maserati zúčastní 41. ročníku veletrhu „Auto e Moto d'Epoca“ v Boloni, největšího veletrhu a trhu automobilů a náhradních dílů.

V takto významném prostředí zaměřeném na nejkrásnější historické vozy všech dob zde vystavuje dům s trojzubcem ve znaku dva kabriolety z různých období, jeden historický a druhý ze současné nabídky, které spojuje stejná schopnost kombinovat vysoký výkon typický pro sportovní vozy s komfortem vhodným pro dlouhé cesty podle ikonické koncepce grand touring.

Obě mistrovská díla vystavená na stánku Maserati (hala 31) jsou Ghibli Spyder 4.7 a zbrusu nové Maserati GranCabrio Trofeo, které zdůrazňují nezlomné pouto mezi minulostí a současností značky.

Přítomnost značky Maserati v pavilonu věnovaném takzvanému „Údolí motorů“ během boloňské akce zdůrazňuje, že Modena je tepajícím srdcem značky, a je příležitostí vyprávět o práci vykonané v rámci programu Maserati Classiche.

Oddělení Classiche domu s trojzubcem chrání a podporuje zachování a originalitu automobilového dědictví exkluzivní asistenční službou, určenou zejména zákazníkům a sběratelům značky, která nyní zahrnuje i proces certifikace pravosti.

Proces certifikace je řízen komisí odborníků a je nabízen pro vozy Maserati starší 20 let a speciální série, včetně těch z nedávné minulosti, jako jsou MC12 a limitované edice Quattroporte. Program zahrnuje také možnost údržby vozu a navíc službu Car Detailing na vyžádání, která se provádí přímo ve voze.

Vedle sběratelů a zákazníků poskytuje program služby na podporu zachování vozů a restaurování každého detailu tak, aby odpovídal originálu. Speciální servisní plán nabízí majitelům vozů Classiche, Youngtimer a Speciali následnou péči v různých fázích prováděné údržby nebo renovace. Mezi hlavní úkoly Maserati Classiche patří také výroba náhradních dílů, které již nejsou na trhu k dispozici, podle indicií převzatých z původních vzorů. Při tomto procesu se používají ty nejlepší technologie, které existují, aby se zlepšila spolehlivost a funkčnost dílů, aniž by se změnil jejich estetický vzhled.

Na závěr své účasti na Auto e Moto d'Epoca 2024 se Maserati představuje také na stánku it.Motor1.com a it.Motorsport.com v hale 31, kde je vystaven model MC12 Versione Corse na oslavu „umění motoru V12“.

Auto e Moto d'Epoca 2024: vystavené vozy.

Maserati Ghibli Spyder (1969 - 1972)

V roce 1966 vznikly plány na nový grand tourer, který měl zdůraznit koncepci sportovní tradice značky Maserati. Ghibli, jehož jméno je odvozeno od pouštního větru, si od ostatních grand tourerů té doby zachoval výraznou asertivitu linií a dokázal si zachovat střídmost v designu a elegantní, vytříbený styl. S hmotností přes 1300 kg Ghibli překračoval maximální rychlost 260 km/h. V roce 1969 se ke kupé přidala verze Spyder.

Nadšení, které Ghibli vyvolalo u veřejnosti i kritiky na turínském autosalonu v roce 1966, se brzy projevilo rychlým komerčním úspěchem. Počáteční výrobní linka byla stanovena na 100 kusů, později na 400 kusů. Nakonec bylo vyrobeno 1 332 kusů Ghibli (Coupé a Spyder).

Nové Maserati GranCabrio Trofeo (2024)

Maserati GranCabrio, představené na začátku roku 2024, je novým kabrioletem značky Trident, určeným pro fanoušky jízdy a vyznačujícím se komfortem a stylem.

Otevřená verze, která jde ve stopách modelu Maserati GranTurismo, kombinuje luxus s výkonem a jízdní komfort se sportovním charakterem. Díky látkové střeše, která při uložení do zavazadlového prostoru nezabírá příliš mnoho místa, je GranCabrio autentickým čtyřmístným vozem, který vám umožní sdílet vzrušení z jízdy v jedinečném voze, symbolu italské elegance, v kombinaci s technologiemi, které současné Maserati může nabídnout ve všech svých podobách.

Model vystavený v Bologni během Auto Moto d'Epoca 2024 je GranCabrio Trofeo. pohání ho vysoce výkonný motor V6 Nettuno twin-turbo o výkonu 550 koní a má matnou šedou barvu karoserie Maratea s kontrastním červeným interiérem, který umocňuje jeho sportovní postoj.

Maserati MC12 Versione Corse (2006)

Vůz vyvinutý v roce 2006 a vycházející ze svého závodního sourozence byl určen pro exkluzivní nesoutěžní použití na okruhu a vyroben v omezené sérii (pouze 12 zákaznických kusů a tři prototypy): se svým mimořádným motorem V12 o výkonu 755 k ztělesňoval vůz, který se zapsal do historie motoristického sportu nezapomenutelnými kapitolami.

Kontaktujte nás