31. března 2025

Automobilová dokonalost trojzubce se setkává s elegancí designu Giorgettiho v partnerství oslavujícím italské know-how a snahu o inovace s kolekcí interiéru vozu Fuoriserie na míru.

Modena, 14. března 2025 - Maserati představuje první kroky nové spolupráce s renomovaným italským nábytkářským domem Giorgetti na milánském týdnu designu 2025, každoroční mezinárodní oslavě designu, která přitahuje jedno z nejkosmopolitnějších a nejkaleidoskopičtějších publik na světě. Spojení těchto dvou symbolů Made in Italy dalo vzniknout kolekci interiérů a vozu Fuoriserie na zakázku, které vytvářejí dokonalé spojení nadčasové elegance a technologických inovací.

Toto plně italské partnerství je založeno na společných hodnotách: pečlivé pozornosti věnované detailům, snaze o dokonalost a touze nabízet jedinečné zážitky. Oba domy ztělesňují italskou koncepci „krásného a dobře zpracovaného“ a oslovují rafinované, sofistikované publikum, které vyžaduje nekompromisní kvalitu v dialogu, v němž každá značka inspiruje tu druhou a dává vzniknout novým tvůrčím výzvám a cestám.

„V uplynulých 110 letech bylo Maserati synonymem italského luxusu, stejně jako Giorgetti. Z tohoto partnerství jsme nadšeni, protože je rafinovaným příkladem elegance a dokonalosti, proniknuté do každého detailu designu a techniky. Spolupráce s Giorgetti dokonale zapadá do naší vize stát se kurátorem značky 'Made in Italy', vytvářet vazby a emoce a zároveň vyprávět naše příběhy o inovacích, dědictví, kvalitě a exkluzivitě, které spojují naše značky,“ vysvětluje Santo Ficili, generální ředitel společnosti Maserati.

„Toto partnerství představuje autentické vyjádření identity Giorgetti a Maserati, dvou značek, které sdílejí hluboké hodnoty a společnou vizi. Je to skvělý příklad toho, jak lze posílit DNA prostřednictvím spolupráce, výzkumu a experimentování. Pro náš 127 let starý dům je to znamení mimořádné vitality a touhy po inovacích, přičemž vždy zůstáváme věrni své roli v rámci odvětví,“ vysvětluje Giovanni del Vecchio, generální ředitel společnosti Giorgetti.

Kolekce interiérů Giorgetti Maserati Edition představuje cestu mezi mýtem a přírodou, kde Neptunův trojzubec - ikonický symbol značky Maserati - inspiruje nové návrhy Giorgetti. Vzdává hold harmonii moře a síle větrů, tedy prvkům, kterými se tvorba automobilové značky vždy řídila. Stejně jako několik modelů Maserati nese jména silných větrů - například SUV Grecale - se kolekce ponořuje do půvabu podmořského světa a evokuje tajemství sirén a dynamiku vln. Od mořských hlubin až po bezbřehou oblohu ožívá vyprávění prostřednictvím sugestivních jmen inspirovaných legendárními vodními nymfami, bytostmi neobyčejné krásy a síly.

Edice Maserati Giorgetti je vyjádřením inovace a rafinovanosti, které odráží experimentování a neustálý výzkum značky s trojzubcem ve znaku. Jedná se o ojedinělý model Grecale Folgore, který je výrazem stoprocentně elektrické výroby značky z Modeny, vytvořené na základě zkušeností z individualizačního programu Maserati Fuoriserie. Oslavuje eleganci, italské dědictví a vášeň pro detaily a vytváří výraz „pojízdného krejčovství“. Exteriér SUV vyrobeného na zakázku se vyznačuje na míru vyrobenou barvou karoserie, zatímco jeho exkluzivní interiér je koncipován jako pocta Giorgettimu a umocňuje útulnost „domácího pocitu“, přičemž v kolekci interiéru jsou použity některé z rafinovaných látek a kožených materiálů.

Kolekce interiérů Giorgetti Maserati Edition a Maserati Grecale Giorgetti Edition, které společně navrhly tvůrčí týmy kreativního ředitele Giorgetti Giancarla Bosia a vedoucího designu Maserati Klause Busseho, se vyznačují jedinečným designem, který čerpá inspiraci z dynamiky a pohybu.

Kolekce interiérů Giorgetti a unikátní edice Maserati budou představeny 7. dubna v milánském showroomu Giorgetti Spiga, respektive v milánském showroomu Maserati na soukromé předpremiéře pro vybrané hosty, zatímco od 8. dubna si je budou moci milovníci designu a automobiloví nadšenci vyzkoušet zblízka a osobně.

Kontaktujte nás